Przez ostatnie kilka dni zamiast oglądać serial „The Witcher” od Netflixa to siedzę i czytam artykuły oraz oglądam wideo z wszystkimi materiałami, które powstały wokół tego widowiska. Zawsze uważałem, że analiza otoczenia oraz statystyki mówią dużo więcej niż komentarze z otoczenia, w którym poruszasz się na co dzień. To, co mnie interesowało to perspektywa międzynarodowa, ze szczególnym uwzględnieniem USA.
Czy w takim razie w ciągu tych kilku dni serial „The Witcher” coś zmienił w percepcji tej marki? Czy biorąc pod uwagę, że seria gier od CD Projekt już tyle zrobiła można było zrobić więcej?
Odpowiedź jest tylko jedna i są na nią aż trzy argumenty:
książki Sapkowskiego wylądowały na pozycji nr 1 na Amazon.com (1!!!, na Amazon.com!!!),
trzecia część gry od CD PROJEKT wspięła się ponownie na pierwsze miejsce Global TopSellers na platformie Steam, detronizując nawet dopiero co wydaną grę „Red Dead Redemption” i to pomimo tego, że od premiery „The Witcher 3” upłynęły już cztery lata,
w końcu popatrzcie tylko na wykres z Google Trends dla USA za okres ostatnich pięciu lat. Prawda, że robi wrażenie?!
I jak to napisał znajomy kolekcjoner podczas naszej ostatniej aukcji, na której była u nas wystawiona okładka do komiksu „The Witcher” #1 z Dark Horse: „pewnie za taką kasę na razie nikt nie weźmie, ale tak czy inaczej super item:) i będzie “zaraz” po tyle USD”.
Tymczasem na giełdzie wycena CD Projekt Red przekroczyła już 26 mld zł!
Leży przede mną katalog Aukcji Komiksu i Animacji zorganizowanej w Sopockim Domu Aukcyjnym. To już jutro. W katalogu 106 wyselekcjonowanych prac (szkice, rysunki ołówkiem, rysunki tuszem, prace malowane – akryle, tempery, kolaże). Są plansze klasyków polskiego komiksu, a wśród nich: ojciec Kajka i Kokosza Janusz Christa, Mieczysław Wiśniewski (Kapitan Kloss), autorka Kleksa – Szarlota Pawel, znany z surrealistycznego, …
Oświadczenie W związku z publikacją przez osobę anonimową, ukrywającą się za stroną fanowską w serwisie Facebook.com o nazwie „Galeria Mistrzów Polskiego Komiksu”, postu o treści godzącej w dobre imię galerii artkomiks.pl, wydajemy niniejsze oświadczenie. Galeria dokłada wszelkich możliwych starań, by oferowane przez nią prace były wolne od wszelkich wad prawnych. I tak: Po pierwsze, plansza …
Klienci podczas naszych spotkań w offline często pytają bądź snują domysły jak fascynująca musi być praca w galerii: Te wszystkie rysunki, spotkania z artystami, etc. 🙂 Jest w tym sporo prawdy i rzeczywiście wspomniane elementy dają mega satysfakcję, bez której pewnie nie warto byłoby to robić, jednak dzień pracy w galerii składa się z wielu innych, …
Poniższy tekst został napisany dla dziennika giełdy „Parkiet”, gdzie ukazał się w wydaniu z 7-8 marca 2015 r. pt.. „Spider-man, Rosiński i inni„. *** Niedawno znajomy kolekcjoner sztuki komiksu (tj. oryginalnych rysunków tworzonych na potrzeby druku komiksu), a jednocześnie współwłaściciel jednego z funduszy inwestycyjnych powiedział mi, że wszędzie u swoich klientów widzi serigrafie …
The Witcher: światowy sukces marki
Przez ostatnie kilka dni zamiast oglądać serial „The Witcher” od Netflixa to siedzę i czytam artykuły oraz oglądam wideo z wszystkimi materiałami, które powstały wokół tego widowiska. Zawsze uważałem, że analiza otoczenia oraz statystyki mówią dużo więcej niż komentarze z otoczenia, w którym poruszasz się na co dzień. To, co mnie interesowało to perspektywa międzynarodowa, ze szczególnym uwzględnieniem USA.
Czy w takim razie w ciągu tych kilku dni serial „The Witcher” coś zmienił w percepcji tej marki? Czy biorąc pod uwagę, że seria gier od CD Projekt już tyle zrobiła można było zrobić więcej?
Odpowiedź jest tylko jedna i są na nią aż trzy argumenty:
I jak to napisał znajomy kolekcjoner podczas naszej ostatniej aukcji, na której była u nas wystawiona okładka do komiksu „The Witcher” #1 z Dark Horse: „pewnie za taką kasę na razie nikt nie weźmie, ale tak czy inaczej super item:) i będzie “zaraz” po tyle USD”.
Tymczasem na giełdzie wycena CD Projekt Red przekroczyła już 26 mld zł!
Powiązane Wpisy
Aukcja Komiksu i Animacji w Sopockim Domu Aukcyjnym
Leży przede mną katalog Aukcji Komiksu i Animacji zorganizowanej w Sopockim Domu Aukcyjnym. To już jutro. W katalogu 106 wyselekcjonowanych prac (szkice, rysunki ołówkiem, rysunki tuszem, prace malowane – akryle, tempery, kolaże). Są plansze klasyków polskiego komiksu, a wśród nich: ojciec Kajka i Kokosza Janusz Christa, Mieczysław Wiśniewski (Kapitan Kloss), autorka Kleksa – Szarlota Pawel, znany z surrealistycznego, …
Oświadczenie w sprawie blaudruku do komiksu „Spotkanie” Bogusława Polcha
Oświadczenie W związku z publikacją przez osobę anonimową, ukrywającą się za stroną fanowską w serwisie Facebook.com o nazwie „Galeria Mistrzów Polskiego Komiksu”, postu o treści godzącej w dobre imię galerii artkomiks.pl, wydajemy niniejsze oświadczenie. Galeria dokłada wszelkich możliwych starań, by oferowane przez nią prace były wolne od wszelkich wad prawnych. I tak: Po pierwsze, plansza …
Dzień z życia galerii ArtKomiks.pl
Klienci podczas naszych spotkań w offline często pytają bądź snują domysły jak fascynująca musi być praca w galerii: Te wszystkie rysunki, spotkania z artystami, etc. 🙂 Jest w tym sporo prawdy i rzeczywiście wspomniane elementy dają mega satysfakcję, bez której pewnie nie warto byłoby to robić, jednak dzień pracy w galerii składa się z wielu innych, …
Aukcja sztuki komiksu w Sotheby’s (7 marca 2015)
Poniższy tekst został napisany dla dziennika giełdy „Parkiet”, gdzie ukazał się w wydaniu z 7-8 marca 2015 r. pt.. „Spider-man, Rosiński i inni„. *** Niedawno znajomy kolekcjoner sztuki komiksu (tj. oryginalnych rysunków tworzonych na potrzeby druku komiksu), a jednocześnie współwłaściciel jednego z funduszy inwestycyjnych powiedział mi, że wszędzie u swoich klientów widzi serigrafie …