Przez ostatnie kilka dni zamiast oglądać serial „The Witcher” od Netflixa to siedzę i czytam artykuły oraz oglądam wideo z wszystkimi materiałami, które powstały wokół tego widowiska. Zawsze uważałem, że analiza otoczenia oraz statystyki mówią dużo więcej niż komentarze z otoczenia, w którym poruszasz się na co dzień. To, co mnie interesowało to perspektywa międzynarodowa, ze szczególnym uwzględnieniem USA.
Czy w takim razie w ciągu tych kilku dni serial „The Witcher” coś zmienił w percepcji tej marki? Czy biorąc pod uwagę, że seria gier od CD Projekt już tyle zrobiła można było zrobić więcej?
Odpowiedź jest tylko jedna i są na nią aż trzy argumenty:
książki Sapkowskiego wylądowały na pozycji nr 1 na Amazon.com (1!!!, na Amazon.com!!!),
trzecia część gry od CD PROJEKT wspięła się ponownie na pierwsze miejsce Global TopSellers na platformie Steam, detronizując nawet dopiero co wydaną grę „Red Dead Redemption” i to pomimo tego, że od premiery „The Witcher 3” upłynęły już cztery lata,
w końcu popatrzcie tylko na wykres z Google Trends dla USA za okres ostatnich pięciu lat. Prawda, że robi wrażenie?!
I jak to napisał znajomy kolekcjoner podczas naszej ostatniej aukcji, na której była u nas wystawiona okładka do komiksu „The Witcher” #1 z Dark Horse: „pewnie za taką kasę na razie nikt nie weźmie, ale tak czy inaczej super item:) i będzie “zaraz” po tyle USD”.
Tymczasem na giełdzie wycena CD Projekt Red przekroczyła już 26 mld zł!
Klienci podczas naszych spotkań w offline często pytają bądź snują domysły jak fascynująca musi być praca w galerii: Te wszystkie rysunki, spotkania z artystami, etc. 🙂 Jest w tym sporo prawdy i rzeczywiście wspomniane elementy dają mega satysfakcję, bez której pewnie nie warto byłoby to robić, jednak dzień pracy w galerii składa się z wielu innych, …
Językoznawcy wciąż się spierają o to, czy w języku polskim forma „na odwrociu” używana przez kuratorów, historyków sztuki a zwłaszcza konserwatorów w ogóle jest poprawna. A nawet większość z nich uważa, że nie jest. Jednak to magiczne, nie oglądane przez widzów ‚odwrocie’ – rewers wiszących na ścianach prac – niejednokrotnie skrywa przed postronnymi swoje nieme …
Zgodnie niejako z tradycją (patrz podsumowanie roku 2015), wraz z nadejściem nowego roku, na naszym blogu podsumowanie rynku sztuki komiksu z perspektywy naszej galerii. Tekst wyszedł dość obszerny, zatem bez zbędnych słów: zapraszam! A jak Aukcje Historycznie 2016 to był wybitnie dobry rok na rynku aukcyjnym. Bardzo szeroką ofertę zapewniły zarówno domy o ugruntowanej …
Watchmen, okładki #1-12 Kilka tygodni temu przygotowując się do rozmowy na temat rynku oryginalnych plansz komiksowych w Stanach Zjednoczonych, oraz sprzedaży plansz na aukcjach sztuki prowadzonych przez czołowe domy aukcyjne, przeglądnąłem katalogi, które na owe spotkanie mógłbym wziąć. Przeglądając katalog z 1993 roku z domu aukcyjnego Sotheby’s, moim oczom ukazał się znajomy komplet okładek do …
The Witcher: światowy sukces marki
Przez ostatnie kilka dni zamiast oglądać serial „The Witcher” od Netflixa to siedzę i czytam artykuły oraz oglądam wideo z wszystkimi materiałami, które powstały wokół tego widowiska. Zawsze uważałem, że analiza otoczenia oraz statystyki mówią dużo więcej niż komentarze z otoczenia, w którym poruszasz się na co dzień. To, co mnie interesowało to perspektywa międzynarodowa, ze szczególnym uwzględnieniem USA.
Czy w takim razie w ciągu tych kilku dni serial „The Witcher” coś zmienił w percepcji tej marki? Czy biorąc pod uwagę, że seria gier od CD Projekt już tyle zrobiła można było zrobić więcej?
Odpowiedź jest tylko jedna i są na nią aż trzy argumenty:
I jak to napisał znajomy kolekcjoner podczas naszej ostatniej aukcji, na której była u nas wystawiona okładka do komiksu „The Witcher” #1 z Dark Horse: „pewnie za taką kasę na razie nikt nie weźmie, ale tak czy inaczej super item:) i będzie “zaraz” po tyle USD”.
Tymczasem na giełdzie wycena CD Projekt Red przekroczyła już 26 mld zł!
Powiązane Wpisy
Dzień z życia galerii ArtKomiks.pl
Klienci podczas naszych spotkań w offline często pytają bądź snują domysły jak fascynująca musi być praca w galerii: Te wszystkie rysunki, spotkania z artystami, etc. 🙂 Jest w tym sporo prawdy i rzeczywiście wspomniane elementy dają mega satysfakcję, bez której pewnie nie warto byłoby to robić, jednak dzień pracy w galerii składa się z wielu innych, …
Znalezione na odwrociu
Językoznawcy wciąż się spierają o to, czy w języku polskim forma „na odwrociu” używana przez kuratorów, historyków sztuki a zwłaszcza konserwatorów w ogóle jest poprawna. A nawet większość z nich uważa, że nie jest. Jednak to magiczne, nie oglądane przez widzów ‚odwrocie’ – rewers wiszących na ścianach prac – niejednokrotnie skrywa przed postronnymi swoje nieme …
Sztuka komiksu: Podsumowanie 2016 roku
Zgodnie niejako z tradycją (patrz podsumowanie roku 2015), wraz z nadejściem nowego roku, na naszym blogu podsumowanie rynku sztuki komiksu z perspektywy naszej galerii. Tekst wyszedł dość obszerny, zatem bez zbędnych słów: zapraszam! A jak Aukcje Historycznie 2016 to był wybitnie dobry rok na rynku aukcyjnym. Bardzo szeroką ofertę zapewniły zarówno domy o ugruntowanej …
„Watchmen”: 20 lat kompletu okładek na giełdach sztuki
Watchmen, okładki #1-12 Kilka tygodni temu przygotowując się do rozmowy na temat rynku oryginalnych plansz komiksowych w Stanach Zjednoczonych, oraz sprzedaży plansz na aukcjach sztuki prowadzonych przez czołowe domy aukcyjne, przeglądnąłem katalogi, które na owe spotkanie mógłbym wziąć. Przeglądając katalog z 1993 roku z domu aukcyjnego Sotheby’s, moim oczom ukazał się znajomy komplet okładek do …